onsdag 22 december 2010

Början

Under det något nödtorftiga året 2009, då sviterna av den finansiella krisen snålblåste genom riket, fick jag, en helt vanlig simpel man i mina svåraste år, helt sonika sparken från det vidriga företag som jag slavade på. Till en börjas tårades mina blåögda ögon och jag kände mig ungefär lika förkrossad som en skrotad bil, men efter en tid av svält och självransakan började jag utforska nya möjligheter. Och ganska snart, dock efter en viss avmagring, lyckades jag förbättra mina framtidutsikter högst påtaglit då jag insåg att jag faktiskt aldrig mer behövde lönearbeta. Jag insåg även då, hur vidrigt mitt liv i det så kallade ekorrhjulet faktiskt varit.

På denna blogg kommer jag bland annat berätta om detta (plus en hel del annat) och kanske även kunna hjälpa dig att skapa dig ett helt nytt liv genom att arbeta hemifrån!

Besök: http://www.tjäna-pengar-på-internet.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar