tisdag 5 april 2011

Skräp och pengar

Våren står för dörren. Kanske är det dags att vårstäda litet. Ut med alla gamla saker som du ändå inte har någon användning för. Det hade i alla fall jag tänkt göra. Men jag tänker inte slänga allt (ja, vissa grejjor åker nog till skroten iaf). Jag tänkte tjäna pengar på mitt skräp. Eller, det som jag anser är skräp, dvs saker jag inte har användning för. Men någon annan kanske har användning för dem. Så jag tänkte sälja sakerna på auktion på nätet. På Tradera kan du både köpa och sälja saker. Du kan kanske komma över något du vill ha billigt. Eller tjäna pengar på något du inte behöver längre. Så starta upp ett konto där redan idag och börja tjäna pengar. Tänk på att inte sälja av allt du äger:)

Några tips på artiklar som handlar om pengar och arbete:

SvD SvD SvD SvD SvD DN DN DN DN DN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar