onsdag 19 januari 2011

Nu börjar ett nytt år!

Eftersom jag hoppade över att fira nyår på nyårsafton så bestämde jag mig för att det fortfarande skulle vara 2010. Men sedan ledsnade jag en smula, 2010 var ju ett sådär år tycker jag, dessutom var det ju ingen annan än jag kvar i 2010, alla andra hade ju avancerat framåt, så vad skulle jag göra kvar där ensam? Nej, jag firade nyår igår då istället, så nu är även jag med i 2011, hoppas det blir ett bra år bara!

Så har Reinfeldt och kompani (alla utom SD då) hyllat den avgående Sosse ledaren Mona, allas våran Sahlin vilket tydligen gav underhållande teve. Hon som var så oälskad förra året, det året där jag stannade kvar i drygt en halv månad längre än alla andra, nu 2011 är hon poppis bland sina kollegor, då hon förlorade valet och ger sig av....är motståndarna lättade? Var hon en tuff konkurrent tro? Äh, vet inte jag, det hela känns ganska falskt hursomhelst tycker jag.

Godmiddag.


www.tjäna-pengar-på-internet.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar