torsdag 20 januari 2011

Pengar ur kassan...

Jo, jag arbetar ju hemifrån, vilket är otroligt skönt, slippa tränga sig in i kollektiva färdmedel, eller bli ståendes i en dyster bilkö, jag är helt fri att styra min egen tillvaro. Jag tjänar pengar genom marknadsföring på internet, det krävs en hel del jobb för att lyckas överleva på det, det är ingen enkel genväg till snabba pengar, det kan jag lova...men det är just friheten att få vara min egen chef som från början lockade mig, och nu, efter en hel del slit, med byggande av hemsidor osv, är jag där!

Jag tänkte ge en del tips på den här bloggen om hur jag har lyckats...kommer att göra det, plus en hel del annat förstås!

Matpriserna kryper uppåt vilket inte alls känns bra, vi som redan har svindyr mat i det här iskalla landet, så, eftersom jag numera arbetar med nätet så känns det ju extra lockande att bara ta min laptop under armen och utvandra till sydligare breddgrader, där maten är billigare och klimatet varmare. Men nu är jag ju inte ensam i familjen, så det kommer nog bli ett lite knepigare projekt. Men möjligheten finns ju alltid, och det är en dröm förstås...men en dag...då ska jag banne mig!


www.tjäna-pengar-på-internet.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar