onsdag 19 januari 2011

Spara pengar!

Sådana här artiklar tycker jag om att rekommendera, snål som jag är.
Angående mitt förra inlägg, om hur jag stannade kvar i 2010 litet längre än de flesta andra normalt funtade människor, så kan jag ju säga att jag har kylen proppfull med mat från, ja, förra året nu då, och det mesta är ju utgånget för länge sedan, men absolut fullt ätbara, i min enfald har jag ju överlevt på förra årets mat, och det gick ju bra, så det där med datummärkning är inte att lita på, som de flesta nog redan vet.

Jag tor det ligger något konspiratoriskt och lurar i bakgrunden, matindustrin vill att vi ska slänga halvfulla matförpackningar, som har nått sitt bäst före datum, så att de kan sälja på oss nytt...eller?

Kanske är jag bara paranoid?


www.tjäna-pengar-på-internet.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar