lördag 17 september 2011

Extra inkomst på din blogg

Det finns ytterligare ett sätt att tjäna lite extra pengar till din blogg. Du kan helt enkelt anmäla din blogg till blogvertiser.se. Där finns det företag på internet som betalar dig en summa pengar för att skriva något positivt om deras företag.

Du kommer få olika erbjudanden från olika företag och med fördel väljer du ett som passar dig.

Se mitt inlägg nedan ang. spraydate. Visst, jag har fått pengar och tjänat en extra slant på att skriva inlägget. Men samtidigt så är det helt sant. Jag och min sambo träffades via spraydate och nu har vi barn ihop. Och jag har bara bra saker att säga om dem. Så jag tycker absolut inte att detta är något dåligt sätt att dryga ut inkomsterna från sin blogg på. Tvärt om!

Om man vill arbeta hemifrån via internet så är alla sätt att tjäna pengar på bra. Men det kommer ju så klart alltid att kännas ännu bättre om det är gjort på ett ärligt sätt.

Som sagt, anmäl dig på blogvertiser.se och börja tjäna in lite extra pengar redan idag. Det lönar sig:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar