tisdag 22 mars 2011

Arbetsdag under solen

Äntligen är våren här! Eftersom jag är fri att disponera min tid som jag vill tar jag en morgon promenad under solen. Det har tagit ganska lång tid att bygga upp min verksamhet för att kunna arbeta hemifrån. Jag har flera olika saker som jag håller på med. Det finns många saker du kan tjäna pengar på på Internet. För att överleva måste du ha ett par olika, sprida riskerna lite. En bra början är ju att bygga upp en hemsida, samarbeta med affiliatenätverk och marknadsföra olika produkter. För att optimera din sida, för att locka till dig så mycket trafik som möjligt, ju mer trafik desto mer pengar kan du tjäna, så kan du använda google analytics. Mycket bra och kostnadsfri.

Några artikeltips om pengar, arbete m.m

SvD SvD DN DN DN ExP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar