måndag 21 mars 2011

Tjäna pengar åt dig...

Det är grymt att kunna vara så flexibel som man är när man arbetar hemifrån. Jag kan jobba när jag själv vill. Jag jobbade i lördagsnatt då jag ändå inte kunde sova. Och igår kunde jag se lite pengar flyta in. Att jobba som affiliate är fantastikt bra. Din hemsida, om du har lyckats göra den riktigt bra, arbetar åt dig 24 timmar om dygnet. Eller, ja, jag har en sida på svenska, så på nätterna händer ju inte speciellt mycket. Men jag har funderat på att bygga en på engelska, som har hela världen som arbetsfält. Det finns en mängd affiliatenätverk att samarbeta med utanför Sverige, tex http://www.clickbank.com/. Surfa in där och kika efter om du hittar något intressant som du vill marknadsföra.

Dagens lästips om jobb, pengar och internet:

SvD DN DN DN ExP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar