torsdag 31 mars 2011

Sätt igång att arbeta

Snart är det vår. Det är extra skönt att inte ha något jobb att gå till då:) Ja, alltså, jag behöver inte gå någonstans för att jobba. Jag arbetar ju hemifrån. Tjänar pengar med hjälp av min dator. Arbetslöshet är ju annars bland det värsta som finns. Men om du är arbetslös så kan du ju passa på att starta upp din nätverksamhet mellan skrivandet av ansökningar. Det är en bra extrainkomst. Börja som affiliate, då behöver du inga pengar till att börja med. Du behöver knappt satsa ett öre. Jag vill tipsa om tre stycken affiliatenätverk som jag tycker är bra. Surfa in där och se om du hittar något som skulle lämpa sig för dig att marknadsföra på nätet:

tradedoubler.se
affiliator.se
zanox.com

Några tips på artiklar från dagens tidningar:

SvD SvD SvD SvD SvD DN DN DN

1 kommentar:

  1. Glöm inte bort att du är skattskyldig på de inkomsterna bara . Annars kan du få en jääävligt obehaglig överraskning från skatteverkets revisorer.

    SvaraRadera