tisdag 1 mars 2011

Tips på hur du kan spara pengar...

Nu när det börjar ljusna lyckas jag komma upp bra mycket tidigare än förut, jag går upp då solen gör detsamma, får väl se om det håller i sig även när solen går upp klockan fyra i sommar:). Om du har beslutat dig för att arbeta hemifrån, eller för att tjäna lite extra pengar. Och du har kommit på en bra idé om något du vill marknadsföra som affiliate. Då kan jag rekommendera att du använder Googels prima gratisverktyg när du börjar bygga din hemsida. För till exempel sökordsoptimering. Det går utmärkt att anväda Adwords. Öppna ett konto där och gå in på rapporter och verktyg så finner du sökordshjälpmedel. Det är ett perfekt verktyg för att komma igång med din hemsida. Skriv in det du tänker att din site ska handla om. Sedan söker verktyget upp relaterade sökord och antalet sökningar som gjorts på Google den senaste månaden. Detta är utmärkt att använda sig av. Betala inte en massa dyra pengar för att få din hemsida sökordsoptimerad. Google har många fler gratistjänster som du kan använda. Jag ska berätta om dem senare. Nu ska jag jobba en timme eller två...sedan...tja, får väl se..:)

Några tips på intressanta artiklar som handlar om ekonomi, IT, arbete, pengar..m.m..

SvD SvD SvD DN DN DN ExP ExP AB AB

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar