onsdag 2 februari 2011

Ännu en hemarbetsdag.

Idag tycks mig morgonen en aning grumlig. Skönt att slippa gå till jobbet. Eller, rättare sagt, jag är på jobbet redan då jag vaknade. Kan ju tyckas lite trist kanske. Man vill ju inte vakna upp på jobbet. Men jag är ju hemma också och idag ska jag roa mig med att göra lite uppdateringar på mina hemsidor. Jag har ett par stycken och det blir ju lite att administrera och underhålla då. Men det är det värt, och först kan jag dricka cappucino och läsa lite nyheter. Vänsterpartiet ber kungen om ursäkt, de har tydligen påstått att kungen besökt prostituerade, man häpnar. Egypterna fortsätter sin kamp mot regimen och kräver Mubaraks avgång, jag hoppas de lyckas! Frågan är bara vad som kommer att hända sedan? Jag antar att vi kommer att få läsa en hel del om Egypten ett bra tag framöver. Lunchpriserna stiger alljämt uppåt och ett förträffligt sätt att tjäna pengar är matlåda, eller att jobba hemifrån, för det minskar arbetslivets omkostnader rejält kan jag säga:) Mr Persson gör comeback, inför vänstersossar, men hur vänster är egentligen Göran? Vet inte ja, det vore intressant att höra hans tal.

Ett tipps om du vill komma igång med affiliatemarknadsföring är att gå in på Affiliator, eller tradedoubler och titta efter vad de har för samarbeten där, men olika företag alltså, kanske finns det något som passar dig att marknadsföra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar